Uutiset Elämänmeno Puheenvuoro Urheilu Näköislehti Kaupallinen yhteistyö Blogit Verotiedot

Ruusuja hyville asiakaspalvelijoille

Oletko saanut Keuruulla tai Multialla mieleen jäävän hyvää asiakaspalvelua? Kaipaako joku asiakaspalvelija mielestäsi kiitoksen hyvästä työstään? Keurusselän Nuorkauppakamari muistaa jälleen ystävänpäivän kynnyksellä ruusuin iloisia ja ammattitaitoisia asiakaspalvelijoita. Kamarin raati valitsee ruusutettavat asiakaspalvelijat ehdotusten joukosta. Ehdotuksen voi lähettää nuorkauppakamarille sähköpostilla tai facebookissa 13. helmikuuta mennessä. Viime vuonna Keuruulla ruusut saivat Miia Numminen Keuruun Sport Centeriltä sekä Haapamäen Autohuollon ja Jokisen Eväiden koko henkilökunta Haapamäeltä. Ruusukampanja on osa kansallista Nuorkauppakamariviikkoa, jota vietetään viikolla 7. Suomen Nuorkauppakamareissa tehdään tuolloin kamaritoimintaa tutuksi monin eri tavoin. Nuorkauppakamari on kansainvälinen jäsentensä kehittymis- ja johtamiskouluttautumisjärjestö sekä kontaktiverkosto.